понеділок, 27 березня 2017 р.

з'єднання п'яти кубиків

    введення

      Ласкаво просимо на цю колекцію тисяч віртуальної реальності багатогранників для знайомства. Я сподіваюся, що Вам подобається грати з ними стільки, скільки я любив робити їх. Існують сотні тут яка ніколи не показані на будь-який попередній публікації.Багатогранники мають величезну естетичну привабливість і предмет весело і легко вчитися самостійно. Можна оцінити красу цим образом , не знаючи точно , що його ім'я означає --- з'єднання кирпатого disicosidodecahedron і його подвійна гексагональная hexecontahedron --- але чим більше ви знаєте про многогранниках, тим більше краси ви побачите.
      Цей сайт є безкоштовним автономним простим в вивчати підручник, довідкову роботу, бібліотеку об'єктів для людей, зацікавлених в многогранниках. Можна вибрати тільки переглядати віртуальні об'єкти для своєї вічної, безтурботної естетики, або читати, пов'язаний математичний довідковий матеріал на різних рівнях глибини. Звичайно, в якості навчального типу, я відчуваю себе зобов'язаним включити кілька вправ. А, як то кажуть в підручниках, ви дізнаєтеся набагато більше, якщо ви працюєте на вправах самостійно, не звертаючи уваги на рішеннях.
      Я вважаю , що найкращий спосіб дізнатися про многогранниках зробити свою власні паперові моделі і інші моделі . Другий найкращим буде грати з набором хто - то інший зробив. Ви можете зробити це тут , тому що ви можете дивитися, рухатися, і спини цих моделей , які я зробив для вас. А в одному відношенні, віртуальні моделі мають перевагу: ви можете подорожувати в них , щоб отримати в перспективі не представляється можливим в паперовій моделі. Після знайомства з моєю віртуальною моделлю, я сподіваюся , що ви вирішили зробити деякі зі своїх власних моделей паперу.
      Ця робота доповнює мій павільйон Polyhedreality , який ви можете відвідати , щоб знайти додаткову інформацію про многогранниках і посиланнях на інші супутні матеріали. Ви також можете , як мої багатогранники на основі геометричної скульптури .

    Про віртуальної реальності Моделі



    Зміст

    Кожен з цих розділів верхнього рівня містить довідкову інформацію, список моделей віртуальної реальності, а також посилання на додаткові теми. Спробуйте прочитати довідкові розділи в порядку, зазначеному тут, будучи впевненим, що працювати на вправах.

    Платонова Тіла (Звичайний Опуклі багатогранники)

    Kepler-Пуансо багатогранники (Звичайний неопуклого багатогранники)

    Архимедова багатогранники (Semi-Regular Опуклі багатогранники)

    Призми і протитанкові призми

    Архімеда Duals

    Квазі-Правильні багатогранники

    Джонсон тверді речовини (інші опуклих багатогранників з правильними гранями)

    Піраміди, діпіраміди і Trapezohedra

Немає коментарів:

Дописати коментар